بنات كوول
اهلآ و سهلآ بك زائرنا الكريم
منتديات بنات كوول ترحب بك اجمل ترحيب فأهلآ بك معناوشكرا لزيارتك ولكن نرجو منك التسجيل
بنات كوول
اهلآ و سهلآ بك زائرنا الكريم
منتديات بنات كوول ترحب بك اجمل ترحيب فأهلآ بك معناوشكرا لزيارتك ولكن نرجو منك التسجيل
بنات كوول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بنات كوول

للبنات فقط

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

الي تحب تبقي بيضة تدخل وعلي ضمانتي وصفة تجنن

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام

الي تحب تبقي بيضة تدخل وعلي ضمانتي وصفة تجنن   Empty
مُساهمةموضوع: الي تحب تبقي بيضة تدخل وعلي ضمانتي وصفة تجنن    الي تحب تبقي بيضة تدخل وعلي ضمانتي وصفة تجنن   Icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 1:36 am

الماسك هوة تجيبي 2 معلقة دقيق كبار +معلقة طحينة +معلقة كبيرة ماء ورد +لبن + 4 نقط عصير لمون والطريقة بقي تجيبي صحن من البيت عندك وضيفي الدقيق والطحينة وماء الورد و اللمون وتضيفي لبن وتقلبي المكونات ومتنسيش تضيفي اللبن شوية شوية وتقلبي كويس جدااااااا لحد ما تلاقي الماسك عبارة عن عجينة سايلة بس تقيلة وتفرديها علي وشك وتسيبها علي قدر ما تقدري هوة المفروض نص ساعة لكن انا بصراحة سبتة ساعتين لاني كنت مشغولة وكمان كنت قاصدة عشان افضل نتيجة علي فكرة الطحينة بتخلي العجينة طرية جدا انا كنت بجرب الماسك من غير الطحينة لكن بعد ما حطيتها وبصراحة دي افتكاسة جامدة من عندي متخليش وشك ناشف من اول ربع ساعة والماسك يضايقك بالعكس الطحينة فايدتها ممكن تخليكي تسيبي الماسك اطول وقت ممكن لانك مش بتحسي ان وشك ناشف جدا لا بيفضل طري زي ما هوة دة غير ان الطحينة اساسا بتفتح البشرة وبعد ما تغسلي وشك واللة العظيم هتلاقي وشك ابيض جدااااا وناعم وطري ومشدود انا عملتة بليل وبعدين حطيت كريم جارنية للتفتيح ونمت وصحيت دلوقتي وشي ابيض وناعم زي الحرير وصافي جدا واتمني ليكم كلكم بشرة بيضاء وصافية باذن اللة نسيت اقولكم يا بنات لما تيجي تشيلي الماسك واي ماسك عموما تفركي في وشك بحركات دائرية بس براحة عشان وشك ميتاذيش ونبقي معملناش حاجة هههههههه واي استفسار ان تحت امركم جميعاااااااااا
https://c-girls.ahlamontada.com

الي تحب تبقي بيضة تدخل وعلي ضمانتي وصفة تجنن
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» وصفة مثل السحر لانبات الشعر
» وصفة اكيدة لازلاة الشعر نهائيآ
» وصفة لتطويل الشعر 3 سم في الاسبوع >> ادخلواااا وادعولي